On April 17, 2024, Intage Vietnam, together with representatives from two other regions of Intage: Thailand and Indonesia, attended the Seminar in Seoul, South Korea: Consumers’ Insights In Southeast Asian Countries organized by Hankook Research.
The conference featured presentations of leading market research experts who shared facts and insights concerning the market, retailers, and consumers. The aim was to identify business opportunities for Korean enterprises seeking to enter three competitive markets in South Asia.
Ms. Luu Bao Van, Research Director – Head of Consumers’ Insights at Intage Vietnam, was honored for serving as a speaker, offering valuable insights into the Vietnamese market’s Sauce, Water Purifier, and Beauty with Cosmetic and Skincare industries.
This event marks a significant strategic collaboration between Intage, Asia’s largest market research company, and Hancook Research, a leading research agency in Korea. It aims not only to present opportunities to numerous investors from Korea but also to deliver well-suited products to consumers across Southeast Asia.
___
INTAGE VIETNAM THAM DỰ HỘI THẢO TẠI SEOUL: CHIA SẺ VÀ NẮM BẮT INSIGHTS THỊ TRƯỜNG VÀ CƠ HỘI MỚI
Ngày 17/4/2024 vừa qua, Intage Việt Nam cùng hai đại diện khác từ Intage Thái Lan và Intage Indonesia đã tham dự Hội thảo “Thấu hiểu người tiêu dùng Đông Nam Á” được tổ chức bởi Hankook Research tại Seoul, Hàn Quốc.
Với sự tham gia của các chuyên gia nghiên cứu thị trường hàng đầu, hội thảo đã mang đến những insights giá trị về thị trường, nhà bán lẻ và hành vi người tiêu dùng nhằm khai thác cơ hội kinh doanh cho các doanh nghiệp Hàn Quốc muốn thâm nhập vào 3 thị trường cạnh tranh cao ở Đông Nam Á.
Chị Lưu Bảo Vân, Research Director – Head of Consumers’ Insights của Intage Việt Nam đã vinh dự được mời làm diễn giả. Chị đã chia sẻ những insights giá trị về thị trường Nước chấm, Máy lọc nước và Mỹ phẩm – Chăm sóc da của Việt Nam.
Sự kiện này đánh dấu hợp tác chiến lược quan trọng giữa Intage (Công ty nghiên cứu thị trường lớn nhất châu Á) và Hankook Research, một agency nghiên cứu hàng đầu tại Hàn Quốc. Mục tiêu hợp tác không chỉ giới thiệu cơ hội cho các nhà đầu tư Hàn Quốc mà còn mang đến những sản phẩm phù hợp cho người tiêu dùng khắp Đông Nam Á.
—
Intage Vietnam: Comprehensive and effective market research solutions for businesses.
(+8428) 3820 5558
45 Vo Thi Sau, Da Kao Ward, District 1, Ho Chi Minh City, Vietnam
Rate this post